2014. március 16., vasárnap

~Emlékek nélkül~


Sziasztok! Bocsi a késést, de a monitorra készültem, aztán pihengettem :D
Nagyon szépen köszönöm a Prológushoz érkezett komikat és a 7 feliratkozót :D (bár egy kicsit bánt hogy az első évadnal 21-en voltunk, most pedig csak ennyien :/)
A részhez nincs nagyon hozzáfűznivalóm, de kérlek pipázzatok és komizzatok :D
Kellemes olvasást! :*


*Harry*


"Mindenki látta azokat a felvételeket. És MINDENT láttak. Csak a Játékvezető arcát nem..."


A fiatal nő rémülten néz a szemebe.
- Nem tudod ki vagyok? - kérdi késtégbeesetten, mire alig láthatóan megrázom a fejem.
- És én? Rám emlékszel Harry? - kérdi ijedten az idősebbik. Kutatok az emlékeim között, de... Hirtelen hasít belém a tudat, hogy...
- Nem emlékszek semmire! - mondom halkan, a kétségbeesés nagyon jól érezhető a hangomban.
- Hívom az orvost! - mondja a fiatalabbik és könnyes szemekkel kifut a kórteremből.
- Én az anyukád vagyok Harry! Ő pedig a nővéred, Gemma! - mondja a bent maradt nő sírós hangon.
- Harry? - kérdem halkan, ízlelgetem a szót. Harry lenne a nevem? Még ez is idegen...
- Igen, Harry Styles. Harold Edward Styles, az én kicsi fiam... - sírja magát el anya.
Pár perc múlva a fiatal nő, a nővérem Gemma, egy orvos és egy rendőr lépnek be a kórtetembe.
Fura, hogy ilyen alap dolgokra emlékszek: milyen munkák vannak, mi a biológia, kémia, de azt, hogy mi tartozik ezekbe, már nem tudom - csupán üres szavak keringenek a fejemben a kétségbeesett kérdések mellett.
Az orvos megvizsgál, kérdez tőlem pár dolgot, melyekre azonnal válaszolok, majd anyám felé fordul.
Olyan rossz ez... Tudom, mondom TUDOM, hogy ő az édesanyám, de nem emlékszek rá, nem emlékszek arra hogy milyen Ő, hogy miket szeret, mi a kedvenc színe, a hobbijai...
- Harrynek súlyos amnéziája van, amin egyáltalán nem csodálkozok 6 év kóma után... - kezd bele az orvos, de tovább mintha nem is hallanám, fejemben három szó visszhangzik: 6 év kóma... - Azt azonban nem tudom megmondani, hogy maradandó, vagy csak ideiglenes e. Csak reménykedhetünk abban, hogy visszatérnek az emlékei. Addig sjanos a biztosúr sem tud kérdezni semmit, kérem távozzon! - fordul a rendőr felé, aki bólint, de még mielőtt kimenne, idelép mellém:
- Ha bármi eszedbe jut, ami egy szigettel, vagy négy fiúval kapcsolatos, azonnal hívj! - mondja kedvesen és letesz az éjjeliszekrényre egy névjegykártyát, majd kimegy.
- Miről beszélt? - nézek anyára értetlenül. 
- Hosszú történet, majd elmesélem ha jobban leszel! Most aludj Kincsem! - gyengéden megsimogatja az arcom, majd lehajol hozzám és lágy csókot lehel a homlokomra. Hálásan felmosolyogok rá és becsukom a szemem. Pár perc alatt elnyom az álom.

****

Egy hegyen állok, a meleg nyári szellő felborzolja göndör hajamat. Hunyorgok kicsit, a napfény bántja a szememet. Körbenézek. Hogyan kerültem a kórházból egy szigetre?! 
Előttem hirtelen a SEMMIBőL megjelenik egy szakadék. Egy kötélhíd vezet át a túloldalra. Erős késztetést érzek hogy odamenjek, de nem merem megtenni. Félek hogy lezuhanok.
- Harry! Harry segíts! - hallom meg hirtelen, sietve keresem a hang forrását. Tekintetem megállapodik egy üvegen a híd közepén. Egyszerű üveg, amiben az ásványvíz is lenni szokott. Mit keres az ott?
- Harryyyy! - kiáltja megint. Megrázom a fejem, hátha tévedek, de nem. A hang az üvegből jön!
Veszek egy mély levegőt és rálépek az első deszkára.
RECCS!!!
A deszka leszakad a lábam alatt, éppenhogy csak meg tudok kapaszkodni. Huh... Ez csak egy hajszálon múlt... 
Most már óvatosaban, előrelátón lépek előre, erősen szorítom a köteleket az oldalaimon. Lassacskán elérek az üvegig, felveszem a deszkáról.
- Harry segíts! - már sokkal gyengébben, mégis kétségbeesettebben hallatszik az üvegből a hang. Mikor jobban megnézem, látom csak meg az alján fekvő kis emberkét. Barna haja, arca, ruhája véres. A vér pedig a szívébe szúrt lándzsa által okozott sebből áramlik, lassan megtölti az üveget. A kis férfi könyörgőn néz fel rám.
- Tudd meg ki a Játékvezető! - suttogja elhaló hangon, én mégis minden szavát tisztán hallom. 
Az emberke szeme lecsukódk, testét elnyeli a vére. 
Alattam pedig beszakad a híd, sebesen zuhanok lefele egy nevet kiáltva:
- Liaaaaaaam!

****

Harrynek rohama volt. Álmában Liam nevét kiabálta, majd elvesztette az eszméletét a roham miatt. Az orvosok benyugtatózták és elaltatták, Anne és Gemma pedig sírva ölelték egymást.

4 megjegyzés:

  1. Nos,nekem nagyon tetszettek az eddig felrakott részek,és mint mindig most is izgalommal várom a köviket!! :)
    Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!:) most olvastam el az első évadot és nagyon nagyon bejött!:)) aztán megláttam h van 2.évad is és huuuu de boldog lettem:Ddd most meg h elolvastam a részt huh nagyon jó lett! Izgalmas volt és sok meglepetést tartogathat mèg az amnézia és a töri, szóval mostantól itt leszek és komizok!!:))) És siess a kövivel mert alig bírok várni!:))
    Puszika :*

    VálaszTörlés
  3. Juuuuuj.. nagyon vartam ezt a reszt (is). Kivancsi voltam hogy mi lesz benne es hogy milyen erdekessegekkel fogsz meg elorukkolni. Mit ne mondjak.. nagyon megleltel. Erre nem igazan szamitottam.. azt hitem hogy a szulei nevet csak nem feljti el.. de hat ez is megtortent. :)
    Nagyon ugyes vagy! Csak igy tovab!
    Julcsi xx.

    VálaszTörlés