2014. június 18., szerda

~Újra kórházban~

Sziasztok! Mivel suliban nem csinálunk semmit, és ez a rész sajnos nagyon rövidre sikeredett, már ma felteszem Nektek. :)
Remélem, nem fogtok rám harahudni a hosszúság miatt... :$ de ez csak olyan átvezető rész, átmenet a két fejezet között.
A következő részt is talán ilyen gyorsan tudom majd hozni :)
Sziasztok, és kellemes olvasást! :*



"Nem értem. Nem értek semmit. Ez lehetetlen. Adszurd. Kezdek félni..."  - Gemma


*Gemma*

A történtektől még mindig sokkosan ülök az öcsém ágya mellett a kórházban. 
Eddig teljes lehetetlenségnek tűnt ez az egész, most mégis kételkedek ebben. 
Louis és Zayn
Mindkettejüket láttam, pedig halottak. És valószinüleg mind a ketten végezni akartak Harryvel.
Miért?
Mi a franc folyik itt?
Talán a Játékvezető kényszeríti őket? Vagy mindannyian csak eljátszották a halálukat?
Ennek semmi értelme. 
Csak azt tudom, hogy Louis Harry ágya alatt feküdt, Zayn pedig megpróbálta megfolytani. 
Annyira... Hihetetlen. Lehetetlen. Abszurd.
Rémálom.
Szemem előtt attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam abban a sikátorban az ájult öcsém felett, Zayn égési sebes és rémült arca lebeg. Biztos vagyok abban, hogy ő volt az!!!
Azonban nem volt esélyem vele beszélni. Amint kiejtettem a számon a nevét, rémülten elrohant, s a sikátor másik végében parkoló fekete furgonba ugrott. 
Harryhez azonnal hívtam egy mentőt, az élete sokkal fontosabb, mint a képzelődéseim.
Meg fogok őrülni...
Nem értem. Nem értek semmit se.
Anya minden módon próbál faggatózni, de nem mondok neki semmit. Nem mondhatom el neki az igazat. Úgyse hinne nekem.
- A rajongók észrevették Harryt, ezért ő elbújt, én pedig bemeséltem a lányoknak, hogy Haz még nincs teljesen jól, és hogy nem tenne jót az állapotának, ha sikongatva letámadnák. Mire visszaértem a sikátorba, Harry már ájultan feküdt a földön, az elkövető pedig sehol. - mondtam a hiányos történteket pár perce anyának és egy rendörfőnöknek. Azonban anyám látja rajtam, hogy nem mondok el mindent. És nem is fogok. Valószinüleg (biztos) őrültnek néznének, ha azt mondanám, hogy az One direction egyik halott tagja próbálta megölni Harryt.
Mi van ha mégse halottak?
Egyikük holttestét se találták meg, nem is mutatták, hogy meghaltak. Van esély arra, hogy még élnek? 
Nem tudom.
De minden áron ki fogom deríteni az igazságot. Ezt nem hagyom ennyiben. Két halott embert is láttam, Harry pedig valószinüleg hármat. Hiszen mesélte, hogy a fáján leskelődő férfi nagyon hasonlított az első álmában szereplő kis, leszúrt emberkére.
Vagyis Liamre

****

Harry pislogva nyitja ki a szemét. Arcáról nyugalom tükröződik, tekintetében azonban ott bujkál a zavarodottság és a félelem. Rámosolygok halványan és megsimogatom az arcát, hogy megnyugodjon kicsit.
- Szia - köszönök neki halkan, közben bejön anya, ki eddig az orvossal beszélt. 
- Szia... - suttogja az öcsém, majd körbenéz a az szobában. - Kórház?
-Igen Kincsem... Hogy érzed magad? - kérdi aggodalommal a hangjában anya, Harry azonbam nem tud válaszolni. 
Kinyílik az ajtó, s az a személy lép be, kinek megfogadtam: ha még egyszer az öcsém közelébe megy, kitépem a haját.
Kit az egész család utál, s ő is utál minket.
Ki megfogadta, hogy soha többet még csak ránk se néz.
Akkor meg mit keres itt?
- Jónapot! Szia Édes!

3 megjegyzés:

  1. Aww. Orulok hogy hoztad. :) tippem sincs ki lehet az a szemely aki belepett a korterem ajtajan.. De remelem gyorsan megtudom! :)
    Julcsi xx. <3

    VálaszTörlés
  2. Miért mindig itt hagyod abba?
    Nagyon jo lett.
    Varom a következőt.
    Tuti hogy a játék vezető lépett be.
    Kivancsi lennék hogy a fiuk csaladja/baratnoi hogy élték meg a szigetet es az azt követő 6évet.
    Nagyon jo lett

    VálaszTörlés
  3. HAROLD...
    TUDTI HOGY A JÁTÉKVEZETŐ(OMG CSAK NEM TAYLOR SWIFT???XDDDD BIZTOS NEM...XD) AKI EGYBEN HARRY VMI ŐRÜLT BARÁTNŐJE AKIT TALÁN(!!) MEGCSALT... NEM TUDOM...

    VálaszTörlés