2014. augusztus 11., hétfő

~One Direction~

Sziasztooooook! :D
Előszöris, a szavazást Louis nyerte jejejje! :P Ennek pedig nagyon örülök, mivel ő a kedvencem <3
A részhez nincs nagyon hozzáfűznivalóm, csak hogy ismét sajnálom a késést :)
Remélem tetszeni fog Nektek, sajnálom, hogy ennyire el van sietve...:/
Na de nem húzom tovább az időt, kellemes olvasást, sziassztok :*
Zuzaa x




*Média hírek*


Halyor újra összeállt!


Mrs. Stylesok rettegjetek! Harry Styles újra összeállt volt barátnőjével, Taylor Swift-el! A tegnapi nap során többen is látták őket a parkban csókolózni, még fényképek is készültek! Harry talán új esélyt ad a hölgyemémynek? Vagy Taylor csalta csapdába a most ébredt férfit? 

Hol van Gemma?


A rendőrség szóvivője elárulta, hogy a fiatal hölgy, Gemma Styles eltűnt (milyen érdekes, pont aznap, hogy Taylor felbukkant :P). Mindenhol keresték már, aki tud bármilyen információt róla, az hívja a 911-et, vagy Gemma családját.

Jelmez party


Taylor Swift ismét egy óriási jelmezes bulit szervez, ezúttal a Las vegas-i  "Blue Bird" nevezetű kaszinóban. Rengeteg híresség szerepel a meghívottak listáján, mint például Rihanna, Will.I.Am, The Vamps, Demi Lovato, és még sokan mások. Természetesen pedig a lista élén ki más állna, mint Harry Stlyes?

Amnézia


Harry Styles édesanyja a rengeteg rajongó lány miatt, kik megzavarták őket, elárulta, hogy fia amnéziával szenved, azaz semmire sem emlékszik. Ezúttal szeretné megkérni a directionereket, hogy adjanak időt Harrynek, míg elmondják neki a teljes igazat. Vajon meddig fog ez működni? Szerintetek?



~One direction~


*Harry*

Interneten nézegetem a különböző jelmezeket, hogy mit vegyek fel Taylor jelmezes bulijára, amire meghívott. Kicsot (nagyon) izgulok, és anya sem díjazza az ötletet. Elvégre az egyetlenek akiket ismerek, azok anya, apa, Gemma és Taylor.
Voltak barátaim? Ha igen, miért nem keresnek? Ha nem, miért nem? Stréber voltam, vagy a suli rosszfiúja? Tökéletes bejárásom volt, vagy az egész évet ellógtam? Szerettek, féltek tőlem, vagy levegőnek néztek?
Milyen voltam, hogy a barátaim nem keresnek?
Mondjuk az is lehet hogy anya kérte meg őket, hogy hagyjanak békén egy ideig... De én meg akarom őket ismerni!
Lehetséges, hogy ott lesznek a bulin is?

*

A ház csendjét a csengő hangja tölti be, s mivel egyedül vagyok itthon, kénytelen vagyok felkelni a kényelmes ágyamból. Laptopomat félreteszem és lecammogok a földisztre. Kilenc óra, ez biztos csak az újságos.
Felkapom a papírkötegeket a földről, majd miután becsukom az ajtót, lehelyezem őket a konyhaasztalra.
Már épp visszamennék a szobámba, mikor a szemem megakad egy nem odaillő színes oldalon. Kihúzom, s elolvasom az újság címét: Bravo. Ez eddig még sosem jött.
És a címlapon virít a mosolygós arcom, alatta a felirattal: Harry Styles nem tudja, kicsoda!
Csodálkozva bámulom a képet, melyen öltönyben állok szélesen mosolyogva. Mikori lehet? És miért írnak rólam egy újságban? Ráadásul a címlapon?
Gyorsan felsietek a szobámba és letelepedek az ágyamra. A megadott oldalakra lapozok, és elolvasom, amit rólam írnak, majd a többi cikket is, melyek ez alatt vannak.
Miért olyan érdekes, hogy amnéziám van? És milyen rajongók?
Egy hirtelen ötlettől vezérelve ölembe kapom a laptopot és a googleba bepötyögtetem a nevem. Rámegyek a képekre. Díjátadók, interjúk, koncertek...?!
A you tube-on is rengeteg videó kapcsolódik a nevemhez, rákattintok az egyikre, melynél a felirat "One direction - What makes you beautyful"

*

Hallom, hogy nyílik a bejárati ajtó, biztos anya jött meg. Azonban szememet még mindig nem tudom elszakítani a laptop képernyőjétől. Már szinte az öszes videót végignéztem. Hogyan ébekeltem az X - faktorban, hogyan nyertünk majdnem a többi négy fiúval, a különböző élő fellépéseinken, a két turnén keresztül egészen a klippjeinkig. Most éppen a Best song ever című dalunkat nézem és akaratlanul is elmosolyodok a béna alakításomon.
Még mindig nehéz elhinni, hogy énekes voltam. Ez megmagyarázza, hogy miért vagyok egy újság címlapján, és hogy miért vannak rajongóim.
És meglátogattak! Igaz, nem beszéltek velem, de meglátogattak! Louis ott volt a kórházban, Liam pedig a fámon(?!). Csak azt nem értem, hogy Zayn miért akart megfolytani... Tettem valami rosszat ellene? Lehet, hogy pont az miatt kerültem kómába? És hol van Niall?
Anya kopog be a szobámba, majd be is nyit. Nem nézek rá, csak tovább figyelem a klippet.
Miért nem mondta el?
- Mit nézel Kincsem? - ül le mellém mosolyogva, de amint feltekintek rá, már teljesen sápadt arccal bámulja a képernyőt.
- Miért nem mondtad el anya? - ülök fel fekvő helyzetemből, a gépet pedig félrerakom az ölemből. - Miért nem mondtad el, hogy híres énekes voltam?

*Niall*

- Biztos vagy abban, hogy sikerülni fog? - nézek Gemmára félve. Ha ez nem jön össze, akkor a Játékvezető biztosan megöl... Inkább a halál, mint a kínzás!
- Ne félj! - kezét nyugtatón arcomra simítja, s egy lágy puszit nyom a szám sarkába. Ez hiányzott a legjobban. A gyengédség. - Ez az egyetlen esélyünk Niall! Sikerülni fog! Bízz magadban! - néz mélyen a szemembe, összeszorított ajkakkal bólintok egyet.
- Rendben... Vigyázz magadra! - csókolom meg lágyan. De nincs sok időnk, már hallom a közeledő lépéseket.
- Szeretlek! - suttogom Gemma ajkaira, majd elrejtőzök az ajtó mögé, míg ő köhögni kezd, mintha fuldokolna.
Az őr benyit az élelemmel, melyet naponta háromszor kapunk, s azonnal Gemmához siet. Hangtalanul kisurranok az üres folyosóra. Elhaladok egy ajtó előtt, mely mögül egy nő hangja hallatszik, amint beszél valakivel.
- Elntézted az újságot? - hallom halványan, de már tovább is sietek, mielőtt valaki észrevenne. Már jártam ezen a folyosón, de csak mikor találkozni vittek a fiúkkal.
Észrevétlenül kijutok az épületből, de nincs időm körülnézni. Gyorsan a repülő felé szaladok, majd az egyik hátsó kerék feletti nyílásba mászok. Összekuporodok, az egyetlen fényforrás a lyukon keresztül jut be ide, melyen bemásztam.
Sikerült.
Épp idejében, ugyanis megszólal a riasztó.
Észrevették, hogy eltűntem.

3 megjegyzés:

  1. Szia
    Nagyon jo lett a resz.
    Végre Harry rájött hogy ki lehetett vagy legalábbis közelebb van hozzá.
    Niall remélem meg tud majd szökni.
    Mivel nem Taylor a játékvezető akkor a tippen Eleanor lenne de nem biztos.
    Remélem Gemma túl éli amit Niall miatt kap.
    VÁrom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem is nagyon jó lett és jó,hogy ilyen izgalmas részeket hozol!
    Várom a kövit és kíváncsi vagyok,hogy mi fog történni ezután!

    VálaszTörlés